Повернення та обмін
0
Порівняти

Ваш кошик порожній :(
Кошик

Процедура прийому товару по гарантійним зобов'язанням

Товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру. У деяких випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час транспортування (товари в неоригінальною упаковці заміні на нові не підлягають).

Якщо товар не має повної комплектації (кабелі, драйвера, зарядного пристрою, оригінальної упаковки), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару).

До товару повинен бути доданий докладний опис дефектів з зазначенням ситуації коли і за яких умов проявляється даний дефект;

Товар, до якого немає гарантійного талона, виданого нашою організацією і серійних номерів якого не буде знайдено в нашій базі даних, по гарантії не приймається;

Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, які підтверджують покупку товару, якщо виникають сумніви щодо його походження.

Умови гарантійного обслуговування insportline.com.ua:

Гарантія надається на термін в місцях, який відзначається в гарантійному листі - відраховується від моменту покупки;

Дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом двох тижнів від дати прийняття товару в гарантійному відділі. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих або надсилання товару до спеціалізованого сервісного центру;

Товар, куплений в нашій мережі магазинів (за окремими винятками) не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів від дати купівлі;

Товар повинен бути доставлений клієнтом до сервісного центру фірми або вказаний сервісний центр фірми-виробника, якщо такий є в регіоні. Якщо товар доставляється на обслуговування в сервісний центр фірми-виробника, час виконання гарантійних зобов'язань встановлюється його сервісним центром;

Товар, який передається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування, драйвери, кабелі, перехідники тощо).

Гарантія анулюється сервісним центром з наданням офіційного висновку про відмову в гарантійному ремонті в наступних випадках:

  • використання товару не у відповідності до вимог до умов експлуатації;

  • через недотримання вказівок, наведених в інструкції по використанню вироби;

  • використання товару в будь-який, не забезпеченої підтримкою конфігурації;

  • вироби, модифіковані замовником самостійно з використанням елементів інших виробників;

  • через недбале поводження;

  • через включення в мережу з невідповідним напругою;

  • при наявності механічних пошкоджень;

  • в разі ремонту не уповноваженими особами;

  • якщо несправність викликана перезаправку картриджа.

Після детального огляду товару в сервісному центрі, в разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.

Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати умови, які там вказані.

Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і / або касовий чек), виданий при покупці товару та завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

Умови обміну та повернення товару insportline.com.ua

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в мережі магазинів «В десятку», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Категорії товарів, які можна/не можна повернути:

Товари належної якості:

Ми робимо все можливе, щоб забезпечити якість наших товарів, але розуміємо, що іноді покупці можуть бажати повернути товар з різних причин. Відповідно до законодавства, ви маєте право повернути товар належної якості, якщо ви виявите, що цей товар не відповідає вашим очікуванням за такими параметрами, як форма, розмір, фасон, кольори тощо, або з інших об'єктивних причин не можете використовувати його за призначенням.

Повертати товар можна лише в оригінальній упаковці або в іншій упаковці, яка забезпечує безпечне транспортування товару.Товар повинен бути невживаним і зберігати свій товарний вигляд

Товари неналежної якості:

В разі, якщо товар має дефекти, пошкодження або не відповідає стандартам безпеки, ми готові провести обмін або повернення товару відповідно до законодавства.

Умови обміну / повернення товару належної якості insportline.com.ua

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»строки, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості:

  • Покупці мають право повернути товари належної якості протягом 14 днів з моменту покупки

  • Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:

  • Товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також всі документи на придбання товару є в наявності;

  • Товар повинен бути невживаним та зберігати свій товарний вигляд.

  • Для повернення товару, покупець повинен зв'язатися з нашим обслуговуючим персоналом і отримати детальні інструкції щодо процедури повернення.

  • Після отримання повернутого товару і його перевірки, ми здійснюємо повернення коштів покупцю протягом 3 робочих днів. 

  • Транспортні витрати на повернення товару несе покупець.

  • Товар повинен залишатися невживаним, з оригінальними етикетками та упаковкою

  • Товаром належної якості вважається товар, який знаходиться в заводській упаковці, де збережені всі ярлики, і при цьому товаром не почали користуватися. 

  • Будьте уважні, не підлягають поверненню лікарські засоби, продовольчі товари, засоби гігієни та перелік непродовольчих товарів, що зазначений у Законі України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 01.08.2021(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text). 

Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.

Для того, щоб повернути або обміняти товар, покупцеві необхідно зателефонувати оператору на вказаний номер інтернет магазину, або ж надіслати повідомлення на Viber, Telegram, в якому має бути прикріплено:

  • дані Покупця, номер замовлення, найменування товару, сплаченої за нього грошової суми; також треба описати обставини, що послужили підставою для обміну/повернення товару; у разі обміну – вкажіть найменування товару, який бажаєте отримати замість обмінюваного товару.

  • фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.

Ми e-insportline.com.ua покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був не відповідної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Згідно із Законом«Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинномуПереліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Умови обміну / повернення товару неналежної якості insportline.com.ua

  • Відповідно до законодавства, товари неналежної якості підлягають обміну або поверненню.

  • Товари неналежної якості включають в себе товари з дефектами, пошкодженнями, або товарами, які не відповідають стандартам безпеки.

  • Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. 

  • Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

  • Для повернення товару неналежної якості, покупець повинен зв'язатися з нашим обслуговуючим персоналом і отримати детальні інструкції щодо процедури повернення.

  • Після отримання повернутого товару і його перевірки, ми здійснюємо обмін товару або повернення коштів покупцю протягом 3 робочих днів.

Фізичне місце розташування, куди відправляти товар:

Для повернення товару належної якості та товарів неналежної якості, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки, щоб отримати відповідні інструкції і адресу для повернення товару.

Для здійснення обміну чи повернення покупцеві необхідно доставити товар до офісу інтернет-магазину, за адресою: Львівська обл., м. Новояворівськ, вул. Івана Мазепи, 12, 81054, або ж можливо скористатися послугами Нової Пошти. Доставка товарів, які підлягають поверненню чи обміну, здійснюється за рахунок покупця.

Терміни та умови повернення коштів:

Кошти будуть повернуті покупцю протягом 3 робочих днів після отримання повернутого товару товару нашим сервісним відділом.Повернення коштів проводиться на картку. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був не відповідної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Посилання на закони 

Повернення товару протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, здійснюється згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»

  • надати товар в повній комплектації та оригінальну упаковку;

  • товар має бути справний зі збереженим товарним виглядом і без слідів використання;

  • збережені (непошкоджені) заводські пломби та маркування на товарі, в т.ч. шильдіка, де вказана модель та серійний номер;

  • розрахунковий документ, який підтверджує покупку (чек або видаткова накладна).

Ми віддані забезпеченню вашої задоволеності покупками та дотриманню законодавства щодо прав споживачів. Якщо у вас виникли будь-які питання щодо процедури повернення або обміну, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки для отримання додаткової інформації та допомоги.

chat icon